רופאים מומחים, תחומי רפואה ומענה לבעיות רפואיות.
במקום אחד, בלחיצה אחת – והכול בוידאו!

בדיקות דיסקרטיות של רנטגן ואולטרסאונד בבית

ישנם אנשים רבים החוששים לפרטיותם כל אחד מסיבותיו הוא. לעיתים מדובר ברבנים או אישי ציבור מפורסמים וכדומה. עבור כל מי שחושש, יש פיתרון: בדיקות רנטגן או אולטרסאונד בבית הלקוח!

ישנם אנשים רבים החוששים לפרטיותם כל אחד מסיבותיו הוא. לעיתים מדובר ברבנים או אישי ציבור מפורסמים וכדומה. אלה נמנעים מלצאת לבצע בדיקות דיסקרטיות של רנטגן או של אולטרסאונד במרפאות הקהילתיות. עבורם קיימת האפשרות של ביצוע הבדיקות הללו בבית!

איך זה התחיל?

החזון מאחורי כל הרעיון הזה של בדיקת רנטגן ואולטרסאונד בבית נועד מעיקרו כדי לסייע לאנשים שאין להם את האפשרות או את הפנאי להגיע לבצע את הבדיקה בבית החולים, כמו כן היא מיועדת לאוכלוסייה מוגבלת שאין לה יכולת ניידות, medix at home מציעה להם לקבל את השירות הרפואי בנוחות בביתם. זאת ללא הצורך בסיוע מורכב של אנשי מקצוע רבים כמו ניוד באמבולנס ושימוש בציוד רפואי נדרש נוסף.

מהו השירות החדשני אותו מציעה Medix at Home?

השירות שהחברה מציעה אלו בדיקות רנטגן ובדיקות אולטרסאונד באמצעות מכשירי הדמיה נישאים עם רמת דיוק מקסימלית.

מכשיר הרנטגן הביתי – החידוש שבשירות הזה זהו המכשיר הייחודי המשרת את המטרה. מדובר במכשיר רנטגן קטן, דיגיטלי אשר בעזרתו מתבצעות הבדיקות. המכשיר הינו במשקל של 50 ק"ג בלבד ועל כן ישנה אפשרות קלה לנייד אותה לבית הלקוח. יש לציין כי הקרינה של המכשיר הזה פחותה ב50% לעומת המכשיר הרגיל וכאשר מדובר בטווח רחב יותר של כ-2 מטרים – שם אין קרינה כלל. ברור שהיתרונות הללו מדברים גם הם בעד עצמם.

שירות זה פעיל מזה מספר חודשים והוא מספק שירותי הדמיה ניידים בביתו של הלקוח החפץ בשמירה על הפרטיות הרפואית שלו כמו גם לאנשים אשר באופן טכני מתקשים להגיע ולהיבדק במכונים השונים. חשוב לציין כי בארצות הברית קיים שירות מעין זה כארבע שנים וההצלחה שלה גדולה.

חשוב לציין כי המכשיר מאושר על ידי ה-FDA והוא בעל אישורים מתאימים גם ממשרד הבריאות הישראלי.

אולטרה-סאונד: מכשירי האולטרה – סאונד לעומת מכשירי הרנטגן, ניידים וקלים יותר. בזכות המזעור והאלקטרוניקה המתקדמת ישנה היום אפשרות של בדיקות אולטרה – סאונד שמתקבלות באיכות מעולה ממכשירים קטנים וניידים אשר משקלם אינו מגיע אף ל-10 ק"ג! איכות הצילום מעולה לאבחון. למותר לציין כי גם מכשירים אלו מאושרים על ידי ה- FDA והם בעלי יכולת ביצוע דומה למכשירי האולטרסאונד הרגילים והגדולים. הם מסוגלים לבצע את כל סוגי הבדיקות כולל דופלר (זרימת דם).

איך זה מתבצע?

צילומי רנטגן לא יתבצעו ללא הוראת רופא אך בדיקות אולטרסאונד נעשות לכל אדם. הבדיקות הללו לא אורכות יותר ממספר דקות בהן התוצאות משודרות באופן מידי למרכז הפיענוח שם נמצא רופא האחראי למסור את התוצאות תוך 24 שעות אל הרופא המטפל או אל כל גורם על פי בקשתו האישית של הלקוח.

אנו עומדים לשירות כל לקוח באשר הוא החפץ לבצע את הבדיקות הללו בביתו על מנת לשמור על דיסקרטיות. לפרטים נוספים היכנסו ל- http://www.medixathome.co.il או חייגו *4550 מכל טלפון. נשמח לעמוד לשירותכם.

X
שם של הסרטון
לדף סרטון ליצירת קשר